Bezpieczny Urząd

Program „Bezpieczny Urząd” ma na celu promocję profilaktyki grypy poprzez wykonanie szczepień przeciw grypie zarówno przez władze miast, jak również wszystkich osób pracujących w Urzędzie oraz pracowników instytucji socjalnych.

Jest to zabezpieczenie epidemiologiczne swoich pracowników przed epidemią grypy i doskonały przykład dla społeczeństwa, który pomoże w osiągnięciu wyższego poziomu wyszczepialności wśród społeczeństwa polskiego.

Kategorie w rankingu przyznawane samorządom w sezonie 2020/2021:

• Złoty certyfikat – otrzymuje każda jednostka samorządu terytorialnego, której przedstawiciel wysłał Zgłoszenie oraz w ramach programu zaszczepione zostały władze, pracownicy urzędu i pracownicy socjalni.

• Srebrny certyfikat – otrzymuje każda jednostka samorządu terytorialnego, której przedstawiciel wysłał Zgłoszenie oraz w ramach programu zaszczepione zostały władze i pracownicy urzędu lub pracownicy socjalni.

• Brązowy certyfikat – otrzymuje każda jednostka samorządu terytorialnego, której przedstawiciel wysłał Zgłoszenie oraz w ramach programu zaszczepione zostały władze, pracownicy urzędu lub pracownicy socjalni.

Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres: opzg@nadziejadlazdrowia.pl, z dopiskiem „Bezpieczny Urząd”.

W razie wszelkich pytań proszę kontaktować się pod numer telefonu: + 48 531 844 962

Pobierz

Pobierz regulamin

Pobierz

Formularz zgłoszeniowy

Pobierz